Hommikul kell 8.30 Teletorni juurde takso tellinud klient sõitis Mere puiesteele. Sihtkohta jõudes oli arveks 12,35 eurot. Taksojuhile andis klient 20-eurose kupüüri. Juht andis sellest tagasi 7 eurot ning jäi ootama kliendi autost väljumist, olles muu hulgas lõpetanud raha lugemise. „Kui küsisin tagasi kogu vahetusraha - ka sente, küsis juht minult: „Kas te taksojuhti ei austagi?"" kirjeldas taksoga sõitnud klient üllatavat vahejuhtumit Tulika taksos.

Üllatunud ja kimbatuses klient juurdles, et tema enda meelest ei teinud ta midagi, mis väljendanuks mitteaustust taksojuhi suhtes. „Olin tellinud takso, istusin turvavööga kinnitatud tagaistmel. Ka kogu jutt, mis autos sõidu vältel kostis, tuli peaasjalikult taksojuhilt endalt, kes seletas pikalt oma elutarkusi. Vaatasin igaks juhuks veel autoaknal oleva hinnakirja üle - 2,65 sõidualustustasu ning 0,69 kilomeetrihind. Juhi austamise kohta polnud hinnakirjas ühtki märget," väljendas mees oma nõutust läbi väikese iroonia.

Seega jäi mees endale kindlaks ning ootas raha tagasi. Juht ei jätnud aga jonni: „Tegime ju kiire sõidu, võiks ju taksojuhti ka austada!" lunis see kliendi ümberjutustuse kohaselt edasi.

Kliendi sõnul oli sõit tõesti kiire. „Narva maanteel toimus autode vahel süstimine nii mis kole. Vahepeal lausa hirmus. Juht oli tõeline ralliäss, kuigi ma polnud kordagi öelnud, et mul kiire oleks või et oleks tarvis kihutada ja linnas kiirust ületada," selgitas klient.

Tulikast ebameeldiva taksokogemuse saanud kliendi sõnul ei ole ta väga suur taksoteenuse kasutaja, seega pole ta olukorraga üleliia tuttav. „Igatahes viimasel korral, mil ma sõitsin, osutasid taksod teenust kehtiva hinnakirja alusel, mis teoreetiliselt juba sisaldas juhi tasu. Kui nad muidugi heategevuslikus korras või lihtsalt ajaviiteks rooli ei keeranud. Kui see olukord on vahepeal muutunud, võiks selle ka hinnakirja lisada," iroonitses klient.

Tulika takso esindaja Anne Rebase sõnul on selline taksojuhi käitumine absoluutselt mitteaktsepteeritav. Rebase sõnul on taksojuht välja kutsutud.

"Taksojuhiga on vesteldud ja tema väitel ei olnud dialoog päris selline nagu kaebuses kirjas. Taksojuht on meil töötanud aastaid ja siiamaani ei ole temaga probleeme olnud. Seega lepingut taksojuhiga me ei lõpetanud. Kliendi tagasiside on registreeritud ja teadmiseks võetud. Sellist tagasisidet oma teenuse kohta saame esmakordselt," täpsustas Rebane.

Hea lugeja, kirjuta oma kogemustest taksojuhtidega, kes sõidu eest rohkem raha sisse kasseerida püüavad - kasulik@delfi.ee.