Suhtlus käib kirjas laenutaotleja ning panga vahel. Kliendilt tulnud kiri on esialgu tõenäoliselt plaanitud edasi saata teisele panga töötajale, kuid kogemata saatis töötaja selle hoopis tagasi kliendile. Kirjas, mille pangatöötaja kirjutas, ütleb ta, et tal „pole aega väga süveneda" kliendi muresse, lisades, et on oma töödest kolm päeva graafikus maas.

„Kui me ei saa anda (laenu - toim.), siis lükkame selle projekti tagasi ja saan muude töödega edasi minna," lisab töötaja kirja lõppu.

Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivask ütles Delfile kommentaariks, et tegemist on kahetsusväärse juhtumiga.

„Suhtume sellesse täie tõsidusega. Selline suhtumine ei lähe kokku meie väärtustega ning oleme asunud antud juhtumit majasiseselt uurima. Oleme kliendiga juba ühendust võtnud ning suhtleme temaga sel teemal personaalselt edasi," selgitas Siilivask.