Uue Nordica brändi visuaalse kontseptsiooni autoriks on loovagentuur Optimist, kes võitis Nordic Aviationi korraldatud brändiloome konkursi.

Optimisti pakutud kontseptsioon vastas lennufirma hinnangul kõige paremini ettevõtte väärtustele ning visioonile. Samuti olid nende disainlahendused erilised ning pakutud logo piisavalt ja soovitult eristuv.

Optimisti loodud kontseptsioonile ehitatakse üles kogu uus Nordica brändiidentiteet.

Agentuuri Optimist tegevjuht, Magnus Lužkov kirjeldas uue Nordica brändi sümbolit, kiili, kui märki, mis seob hästi kokku lennuettevõtte olemuse ja identiteedi.

“Kiil on müstiline ja ilus elusolend, keda igal pool ei leidu ning kes näeb lähedalt vaadates välja nagu kõrgetasemeline tehnikaime. Kiili sale keha meenutab lennukikeret ning tema lend on kiire ja kontrollitud. Mitmetes kultuuriruumides on kiil ka hea õnne sümboliks,” kirjeldas Lužkov.